نحوه از بین بردن برنامه های جاسوسی از کامپیوتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



از ديگرپديده هاي غيرعادي كه ممكن است يك جاسوس افزار مسبب آن باشد . پيدايش نوار ابزارهاي ناآشنا و غير معمول در بخش هاي مختلف Internet Explorer است. ممكن است اين نوار ابزارهامستقيما زيرنوارآدرس IE قراربگيرند و يا در مواردي ديگرروي PC نصب گردند . ولي به گونه اي هوشمندانه با كليدها و ساير نوار ابزارها تركيب شوند كه يا اصلا متوجه آنها نشويم يا اگر هم بشويم، هيچ سوء ظني در مورد آنها نداشته باشيم. 

براي آنكه بتوانيد ليستي از نوارابزارهاي افزوده شده به IE رامشاهده كنيد، Internet Explorer را باز كنيد و به منوي view- Toolbars سري بزنيد. توجه كنيد كه هرچيزي غيرازكليدها و نوارابزارهاي استاندارد Internet Explorer و دركل هربرنامه ثابتي، مي تواند نوعي جاسوس افزارباشد . 

با چشماني باز به دسكتاپ نگاه كنيد 
مخصوصا بعدازهرباراستفاده ازاينترنت و هربارروشن كردن كامپيوتر، حتما به آيكون ها نگاهي بيندازيد و مطمئن شويد كه آيكون مشكوك و جديدي- كه غيرعادي باشد – روي دسكتاپ اضافه نشده باشد. 
اگر آيكون جديدي مشاهده كرديد، تا زماني كه ازماهيت آن مطلع نشده ايد، به هيچ وجه روي آن كليك نكنيد و اگرهم به اين نتيجه رسيديد كه اين آيكون براي شما ضرردارد، حتما آن را از دسكتاپ پاك كنيد و سپس بااستفاده ازيك برنامه anti spyware (ضدجاسوس افزار) سايربخش هاي مرتبط با آن را شناسايي و پاك كنيد. 
لازم است اشاره كنيم كه در اين مورد حس كنجكاوي است كه باعث بروز دردسر مي شود. زيرا اغلب كاربران دوست دارند روي آيكون تازه وارد كليك كنند تا ببينند ماهيت آن آيكون چيست و اينجاست كه كار دستشان مي دهد. بنابراين اميدواريم كه در اين زمينه بتوانيد حس كنجكاوي خود را كنترل كنيد. چون درغير اين صورت ، آسيب هاي زيادي خواهيد ديد:
كم شدن سرعت ويندوز
بروز خطاهاي بسيار 

همين دو مورد خود گواه اين است كه PC شما به خاطر نبود يك حفاظت منظم و منسجم، قرباني شده است. پيشنهاد مي شود فايل ها و برنامه هايي را كه به آن ها نياز نداريد پاك كنيد، برنامه هاي Startup سيستم را به حداقل ممكن برسانيد، و به طور منظم هارد ديسك را Defrag كنيد. انجام منظم اين اعمال به شما كمك مي كند جاسوس افزارها را راحت ترشناسايي كنيد. 
به طور مثال ممكن است اين اواخر با پيغام هاي خطاي زيادي مواجه شده باشيد و يا اينكه سرعت پاسخگويي PC به نحو چشم گيري كاهش يافته باشد. اين ها مي تواند به خاطر وجود يك جاسوس افزار باشد كه در پشت پرده حافظه و به كارگيري CPU، باعث كندي پردازش آن شده است .




:: موضوعات مرتبط: دانستنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com